Verhuurders FAQ

Contact

Hoe kan ik contact opnemen met de gast als ik een boeking afwijs of annuleer?

Wat jammer om te horen dat je een boekingsaanvraag wilt afwijzen! Het is mogelijk om contact op te nemen met de gast van de boeking voordat je de aanvraag afwijst. De openstaande boeking kun je vinden in jouw verhuurdersoverzicht, onder 'openstaande boekingen'. Bij de desbetreffende boeking kun je vervolgens klikken op 'bekijk details'.

Hier vind je de gegevens van de boeking, inclusief de knoppen 'boeking accepteren', 'boeking afwijzen' en 'boeking wijzigen'. Indien de gast een gastaccount heeft, zal je het volgende zien staan: "Mocht je nog vragen hebben chat dan met de hoofdboeker". Daar kun je vervolgens op klikken om een chatbericht naar de gast te starten.

Indien je dit niet ziet staan, betekent dit dat de gast nog geen gastaccount heeft aangemaakt. Het is daardoor helaas niet mogelijk om zelf contact op te nemen met de gast. Mocht je toch een vraag hebben, neem dan contact op met ons door een mail te sturen naar [email protected]e.nl of te bellen naar (NL) 085 888 3337. Wij kunnen dan de gast contacteren en aan de gast vragen of zij contact met jou willen opnemen via de chat. In dat proces zullen zij een gastaccount aanmaken.

Indien je een boekingsaanvraag al hebt goedgekeurd en de boeking wellicht wilt annuleren, is het mogelijk om dit met de gasten te bespreken voordat je de boeking annuleert. Is het eventueel nog mogelijk om de boeking te verplaatsen naar een andere datum? Mogelijk dat de gast daar nog mee geholpen is, zo kunnen we teleurstellingen bij gasten zo veel mogelijk proberen te voorkomen. Wanneer je een boekingsaanvraag goedkeurt ontvang je de contactgegevens van de gast in de boekingsbevestiging. Deze boekingsbevestiging kun je ook terugvinden in jouw verhuurdersaccount. Voor informatie over hoe je de contactgegevens van de gast kan terugvinden in jouw verhuurdersaccount, zie: Hoe kan ik contact opnemen met de gast nadat de boeking is goedgekeurd?

Heb je de boeking al geannuleerd? Dan kun je, wanneer je de boekingsbevestiging eerder hebt opgeslagen, daar de contactgegevens van de gast terugvinden. Heb je hem niet opgeslagen? Dan kun je dit bestand helaas nu niet meer downloaden omdat de contactgegevens van de gast na annulering worden afgeschermd. Neem dan even contact met ons op, dan kunnen wij kijken wat we voor je kunnen doen.