Verhuurders FAQ

Contact

Kan ik een buitenlands rekeningnummer verifiëren?

Wij werken samen met het Online Payment Platform, zij zorgen dat de bedragen op jouw rekeningnummer komen te staan. Een rekeningnummer waarvan het land lid is van de Europese Unie kan geverifieerd worden. Hoe je een rekeningnummer in kunt stellen, kun je hier terug vinden. Heb je een rekeningnummer waarvan het land geen lid is van de Europese Unie, zoals bijvoorbeeld Zwitserland, dan kunnen we dit helaas niet verifiëren. Uiteraard kun je wel via ons verhuren maar helaas kun je geen gebruik maken van het Online Payment Platform. De betalingen dien je dan zelf te regelen met de gasten.

Nadat je een advertentie hebt aangemaakt en deze is door ons goed gekeurd mag je contact met ons opnemen om aan te geven dat je een buitenlands rekeningnummer hebt. Wij zullen dit in ons systeem aanpassen.

Als gasten een boeking maken, dan ontvang jij hier bericht van en is het aan jou om op de boeking te reageren.

Na het accepteren van de boeking, ontvangen gasten van ons een bevestiging met het adres van jouw accommodatie en jouw contactgegevens. De gegevens van de gast ontvang jij dan ook zodat jij contact kunt opnemen met de gast om de betaling te regelen.