Ik annuleer een boeking, hoe zit het met terugbetalen aan de gast?
Wat jammer dat je een boeking moet annuleren. Is er ook echt geen andere mogelijkheid om de boeking alsnog door te laten gaan, zoals verplaatsen naar een andere periode?
Als dit niet mogelijk is en annuleren is de enige optie, dan dien je als verhuurder ervoor te zorgen dat de gast de volledige reissom terugontvangt. Mocht de betaling nog in onze handen zijn, dan kunnen wij die terugstorten, minus de door ons gemaakte kosten voor de advertentie en betaling (commissie). Deze dien je dan zelf terug te storten aan de gast. Mochten wij de betaling niet meer in handen hebben en je de betaling al van ons hebt ontvangen, dan dien je deze, inclusief de door ons ingehouden kosten voor de advertentie en betaling (commissie), terug over te maken naar de gast.
Rekeningnummers hebben wij helaas niet inzichtelijk. Deze mag je dan navragen bij de gast.
Mocht je vragen hebben over de verschillende bedragen of wat de gast wel of niet heeft betaald neem dan vooral contact op met onze support-afdeling. Dit kan per mail via info@natuurhuisje.nl of telefonisch via 085 888 3337.