Verhuurders FAQ

Contact

Hoe verplaats ik een boeking?

Kan de boeking niet doorgaan op de originele datum? Dan is het mogelijk om de boeking te verplaatsen naar een andere datum indien je dit met de gast besproken hebt. Je kunt de datum van de boeking zelf aanpassen in jouw verhuurdersgedeelte. 

Login in jouw verhuurders account door rechtsboven op het profiel icoontje te klikken en klik vervolgens op inloggen.

Vervolgens klik je op 'Boekingen'.

Zodra je de juiste boeking hebt gevonden kun je aan de rechterkant, naast de status, klikken op het informatie tekentje (rondje met een i'tje).

Vervolgens komen de details van de boeking naar voren. Je kunt dan klikken op 'Boeking wijzigen' en de datum van de boeking aanpassen. 

Let op: wanneer een boeking (deels) betaald is, kan de prijs van een boeking niet gewijzigd worden. Wanneer een boeking nog niet betaald is, kun je contact opnemen met onze supportafdeling om de prijs aan te laten passen. Je kunt ons dan een mailtje sturen naar info@natuurhuisje.nl of telefonisch contact met ons opnemen via het volgende nummer: (NL): 085 888 3337.