Verhuurders FAQ

Contact

Hoe verplaats ik een boeking?

Kan de boeking niet doorgaan op de originele datum? Dan is het mogelijk om de boeking te verplaatsen naar een andere datum indien je dit met de gast besproken hebt. Je kunt de datum van de boeking zelf aanpassen in jouw verhuurdersgedeelte. Zodra je ingelogd bent in jouw account kun je rechts bovenin klikken op jouw naam en vervolgens op 'Mijn verhuurdersoverzicht'.

Vervolgens klik je op 'Boekingen'.

Zodra je de juiste boeking hebt gevonden kun je aan de rechterkant, naast de status van betaling, klikken op drie grijze puntjes.

Daar kun je klikken op 'Bekijk details'.

Vervolgens komen de details van de boeking naar voren. Je kunt dan klikken op 'Boeking wijzigen' en de datum van de boeking aanpassen. 

Let op: wanneer een boeking (deels) betaald is, kan de prijs van een boeking niet gewijzigd worden. Wanneer een boeking nog niet betaald is, kun je contact opnemen met onze supportafdeling om de prijs aan te laten passen. Je kunt ons dan een mailtje sturen naar [email protected] of telefonisch contact met ons opnemen via het volgende nummer: (NL): 085 888 3337.