Hoe voeg ik een last-minute of korting toe?
Wil je een bepaalde periode een lagere prijs aanbieden voor een verblijf in jouw natuurhuisje? Dat is zeker mogelijk!
Je kan een last-minute of een korting toevoegen onder het kopje 'Promoties' in jouw verhuurders account.
Wat is het verschil tussen een last-minute en een korting?
Wil je bijvoorbeeld altijd een week voor een beschikbare periode een lagere prijs aanbieden, dan vul je dit in bij 'Last minutes'.
Wil je een korting geven voor een bepaalde periode, dan vul je dit in onder 'Kortingen'. Een korting is altijd per direct al zichtbaar.
Last minutes:
1. Login in jouw verhuurders account door rechtsboven op het profiel icoontje te klikken en klik vervolgens op inloggen.
2. Kies in de menubalk bovenin voor 'Meer' en klik dan op 'Promoties'
3. Kies voor de button '+ Last minute aanmaken'
4. Voer in voor welk natuurhuisje de promotie van toepassing is
5. Moet de promotie altijd actief zijn of binnen een bepaalde periode?
- Vul bij een bepaalde periode de gewenste periode in
6. Hoeveel dagen voor aankomst gaat de last-minute gelden? Vul dit in bij 'Aantal dagen voor aankomst'
7. Vul per verblijfsduur het bedrag in wat je van de huurprijs af wilt halen. Het is daarbij belangrijk dat je de prijs van de korting invoert en niet de uiteindelijke prijs.
8. Klik op de button 'Opslaan'
Kortingen:
1. Log in in jouw verhuurders gedeelte
2. Kies in de menubalk bovenin voor 'Meer' en klik dan op 'Promoties'
3. Kies voor de button 'een promotie toevoegen'
4. Voer in voor welk natuurhuisje de promotie van toepassing is
5. Moet de promotie altijd actief zijn of binnen een bepaalde periode?
- Vul bij een bepaalde periode de gewenste periode in
6. Vul per verblijfsduur het bedrag in wat je van de huurprijs af wilt halen. Ook bij een korting is het belangrijk dat je de prijs van de korting invoert en niet de uiteindelijke prijs.
7. Klik op de button 'Opslaan'