Verhuurders FAQ

Contact

Hoe handel ik de borg af van een boeking?

Wanneer je ingelogd bent op de app, klik je links onderin op 'Boekingen'.

Bij 'Actie nodig' kun je openstaande boekingen terugvinden en boekingen waarvan de borgafhandeling gedaan dient te worden.

Klik op de boeking waarvan je de borg dient af te handelen en druk vervolgens in het boekingsoverzicht op de knop 'borg afhandelen'.

Vul in welk bedrag en teruggestort mag worden naar de gast en vul eventueel een opmerking in. Deze tekst (opmerking) wordt doorgestuurd naar de gast en het opgegeven bedrag wordt teruggestort aan de gast. Mocht je de borg willen inhouden, vul hier dan 0,00 in. 

Let op: Als je het scherm wegklikt, terwijl de borg afhandeling nog bezig is, dan kan het zijn dat de borg teruggeboekt wordt naar de verkeerde rekening. Sluit het scherm pas zodra er duidelijk in beeld staat dat het proces is afgerond. Het kan soms ook wat langer duren, dan dien je even te wachten.

De borgafhandeling dient binnen 3 dagen na vertrek gedaan te worden. Mocht dit niet gedaan zijn, dan wordt de boeking automatisch teruggestort naar de gast.