Mag Natuurhuisje eenzijdig de samenwerking stopzetten?
We vinden het erg leuk dat je je hebt aangemeld bij ons als verhuurder! We vragen je dan wel om onze voorwaarden te respecteren.
Wij kunnen actie ondernemen als je je niet houdt aan deze verhuurdersvoorwaarden, onze contentrichtlijnen en/of toepasselijke wetgeving, of andere regels over het gebruik van het platform, zoals wanneer:
- je frequent kennelijk illegale inhoud verstrekt;
- je regelmatig meldingen doet of klachten indient die kennelijk ongegrond zijn;
- we (terugkerende) klachten krijgen van gasten over het verblijf in jouw natuurhuisje of andere door jou geleverde diensten;
- de door jou opgegeven informatie onjuist of onvolledig is;
- je advertentie onrechtmatig is, geen natuurhuisje is of van slechte kwaliteit is;
- je het platform omzeilt, door jouw natuurhuisje rechtstreeks aan een gast te verhuren;
- je nep beoordelingen indient of reviews afdwingt.
We beslissen van geval tot geval en op een zorgvuldige, objectieve en evenredige wijze welke actie we ondernemen. Voorbeelden van maatregelen zijn:
- een waarschuwing;
- jouw advertentie aanpassen zodat deze overeenkomt met onze contentrichtlijnen;
- jouw advertentie onzichtbaar maken of verwijderen;
- je account tijdelijk offline halen;
- de samenwerking te beëindigen.
Als wij een actie ondernemen, zullen we contact met je opnemen en uitleggen waarom we een beslissing hebben genomen. Je kunt altijd binnen 6 maanden nadat wij je een bericht hebben gestuurd over de actie een klacht bij ons indienen via info@natuurhuisje.nl of je klacht voorleggen aan een instantie voor buitengerechtelijke geschillenbeslechting.