Verhuurders FAQ

Contact

Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer?

Heb je al een rekeningnummer ingesteld staan maar je wil die aanpassen, dan kun je onderstaande stappen volgen.

1. Login in jouw verhuurders account door rechtsboven op het profiel icoontje te klikken en klik vervolgens op inloggen.

2. Als je bent ingelogd kom je uit in het verhuurdersoverzicht. Bovenin klik je op 'meer' en vervolgens op 'betalingen'.

3. Vervolgens kom je standaard uit op de transactiegeschiedenis. Voor het inzien van je rekeningnummer of het wijzigen van je rekeningnummer, klik je op 'betaalgegevens'

4. Je ziet bij Overige Gegevens in het blauw jouw huidige rekeningnummer staan. Om het rekeningnummer te wijzigen, klik je op 'bewerken'.

Er opent dan nog een pop-up met de volgende melding:

Als je er zeker van bent dat je je rekeningnummer wilt wijzigen, dan klik je op 'doorgaan'. Op die manier kun jij jouw rekeningnummer wijzigen.  Het wijzigen van het rekeningnummer verloopt via onze betaalpartner Online Payment Platform en zij nemen dit in behandeling. Het kan enkele werkdagen duren voordat het rekeningnummer is gewijzigd. In sommige gevallen zijn er nog verdere gegevens nodig, bijvoorbeeld als je een zakelijk rekeningnummer wilt instellen. Je ontvangt dan bericht vanuit onze betaalpartner. 

Let op! Je kan een rekeningnummer alleen wijzigen naar een ander rekeningnummer met dezelfde tenaamstelling. Wil jij jouw rekeningnummer aanpassen naar een andere tenaamstelling? Dan raden we je aan een nieuw verhuurdersaccount aan te maken. Heb je hier vragen over? Neem dan gerust contact met ons op door te bellen naar 085 888 33 37 of te mailen naar info@natuurhuisje.nl.